W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.Wybierz kategorię:
Najczęściej poszukiwane treści:
- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
Informacyjne:
Dostawa:
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Formularze kontaktowe:
Ubezpieczenia:
Zamówienia:
Punkty Odbioru Osobistego:
Raty pod ochroną
Więcej informacji w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia - Raty pod ochroną
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 23.02.2022
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 30.09.2018
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 21.03.2018
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 09.01.2017
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 28.01.2016
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 30.09.2018
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 21.03.2018
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 09.01.2017
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Raty pod ochroną - obowiazujące do 28.01.2016
Regulamin Sprzedaży Premiowej "Ubezpieczenie z bezpłatnym Pakietem Telemedycznym"
Regulamin Świadczenia Usług AXA Partners Telemedycyna Specjaliści
Regulamin Sprzedaży Premiowej "Ubezpieczenie z bezpłatnym Pakietem Telemedycznym" do 30.09.2023
Regulamin Świadczenia Usług AXA Partners Telemedycyna Specjaliści do 30.09.2023
Regulamin Sprzedaży Premiowej "Ubezpieczenie z bezpłatnym Pakietem Telemedycznym" do 21.06.2023
Regulamin Świadczenia Usług AXA Partners Telemedycyna Specjaliści do 21.06.2023
Regulamin Świadczenia Usług AXA Partners Telemedycyna Specjaliści do 30.09.2023
Regulamin Sprzedaży Premiowej "Ubezpieczenie z bezpłatnym Pakietem Telemedycznym" do 21.06.2023
Regulamin Świadczenia Usług AXA Partners Telemedycyna Specjaliści do 21.06.2023
Informacje prawne
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Dziękujemy za wysłanie formularza
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00