W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Jak mogę porównać produkty w sklepie internetowym?
Zainteresowały Cię konkretne sprzęty i chcesz dowiedzieć się, czym się od siebie różnią? W ramach każdej grup Towarów możesz jednocześnie porównać 2 lub 3 urządzenia.
1. W obszarze jednej grupy towarowej wybierz Towary, które chciałbyś porównać
Na liście Towarów, pod każdym zdjęciem, znajduje się pole wyboru opisane "Porównaj". Kliknij na nie przy wybranych sprzętach (pojawi się znacznik), a tekst obok niego zmieni się na "Dodano do porównania".
2. Sprawdź listę porównywanych Towarów
W szarym pasku na dole strony (który możesz rozwinąć) zobaczysz liczbę grup Towarów dodanych do porównania.
3. Porównaj wybrane Towary
Przyciśnij przycisk "Porównaj produkty"
4. Zamów interesujący Cię Towar
W nowym oknie pojawi się tabela prezentująca cechy wybranych przez Ciebie urządzeń. Klikając nazwę Towaru możesz przejść do karty produktu. Jeżeli chcesz kupić jeden ze sprzętów, naciśnij "Dodaj do koszyka".
Możesz także podświetlić różnicę pomiędzy porównywanymi produktami przyciskając przycisk "Pokaż różnice" lub "Ukryj różnice".
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00