W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.Wybierz kategorię:
Najczęściej poszukiwane treści:
- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
Informacyjne:
Dostawa:
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Formularze kontaktowe:
Ubezpieczenia:
Zamówienia:
Punkty Odbioru Osobistego:
Prawo do sprzeciwu
Wczytywanie...
Prawo do sprzeciwu
Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
Prawo do informacji
Prawo do sprostowania
Inne (dotyczące danych osobowych)
Co daje prawo do sprzeciwu?
- możliwość zablokowania przetwarzania Twoich danych osobowych w celu marketingowym.
- możliwość zablokowania korespondencji reklamowej wysyłanej na Twój adres e-mail i / lub numer telefonu.
W jaki sposób mogę wyrazić sprzeciw na przetwarzanie moich danych osobowych przez OleOle?
- Wypełnij poniższy formularz podając swoje dane. Postaraj się wypełnić możliwie najwięcej pól w formularzu.
- Kliknij „Wyślij”
- Potwierdzenie wstrzymania przetwarzania Twoich danych otrzymasz tak szybko jak to tylko możliwe.