Najczęściej zadawane pytania
Raty przez Internet
Wniosek ratalny możesz złożyć w dowolnym momencie, 24h/dobę.
Na Raty przez Internet mogą kupować Klienci* sklepu oleole.com.pl, którzy:
- mają ukończone 18 lat,
- posiadają internetowe konto osobiste,
- posiadają stałe źródło dochodów (umowę o pracę, umowę zlecenie, kontrakt, emeryturę, rentę, działalność gospodarczą, działalność rolniczą).
Z Rat przez Internet nie mogą skorzystać osoby osiągające dochód z najmu lokalu.
Aby sprawnie wypełnić i wysłać wniosek ratalny, przygotuj:
- dowód osobisty,
- dane zakładu pracy, w tym: adres, NIP, datę zatrudnienia lub numer i symbol emerytury/renty, datę rozpoczęcia świadczenia i końca (jeśli dotyczy) informację o osiąganym dochodzie netto.
Tak. Prosimy o bezpośredni kontakt z Bankiem, który sfinansował zakup w celu poinformowania o zamiarze wcześniejszej spłaty kredytu.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Santander Consumer Bank S.A. to 19 500
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A. to 19 019 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub (+48) 71 35 49 009 (z zagranicy i telefonów komórkowych)
Podmioty udzielające kredytu na zakupy ratalne w oleole.com.pl:
- Alior Bank S.A.
- Santander Consumer Bank S.A.
- Credit Agricole Bank Polska S.A.
Po otrzymaniu wstępnej pozytywnej decyzji zostaniesz poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez przelew weryfikacyjny 1 zł. Przelew weryfikacyjny jest wykonywany za pośrednictwem Autopay S.A. Stosuje się go wyłącznie w celu potwierdzenia i weryfikacji Twoich danych osobowych podanych we wniosku ratalnym. Niezależnie od wyniku weryfikacji tożsamości, kwota przelewu jest zwracana niezwłocznie po zakończeniu weryfikacji na rachunek bankowy, z którego został wykonany przelew.
Aby przelew został poprawnie zweryfikowany:
- Musisz być jedynym właścicielem rachunku bankowego
- Dane adresowe zdefiniowane w Twoim banku muszą być zgodne z danymi podanymi we wniosku.
Za proces potwierdzenia tożsamości w całości odpowiada bank udzielający kredytu. W przypadku przedłużającego lub negatywnego wyniku potwierdzenia tożsamości, zapytanie należy skierować bezpośrednio do banku.
Jeśli nie pamiętasz, do którego banku wysłałeś wniosek, możesz to sprawdzić w otrzymanej korespondencji z banku, zawierającej projekt umowy.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Santander Consumer Bank S.A. to 19 500
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A. to (+48) 71 799 71 17
Decyzję o przyznaniu kredytu wydaje bank, do którego złożono wniosek. W przypadku otrzymania decyzji negatywnej szczegółowe informacje można uzyskać bezpośrednio po kontakcie z infolinią banku. Możesz również dokonać zmiany formy płatności na Raty PayU lub inną dogodną dla Ciebie.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Santander Consumer Bank S.A. to 19 500
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A. to (+48) 71 799 71 17
Tak. W ciągu 14 dni od podpisania umowy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy kredytu bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od podpisania umowy. W tym celu należy skontaktować się bezpośrednio z bankiem kredytującym lub skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość i dokonać zwrotu towaru.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Santander Consumer Bank S.A. to 19 500
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A. to 19 019 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub (+48) 71 35 49 009 (z zagranicy i telefonów komórkowych)
Po podpisaniu umowy z:
- Alior Bank S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
- Santander Consumer Bank S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
- Credit Agricole Bank Polska S.A., umowa kredytu wraz z harmonogramem spłaty rat zostanie wysłana do Ciebie na adres e-mail wskazany we wniosku kredytowym.
W celu uzyskania informacji dotyczącej liczby rat i kwoty pozostałej do spłaty, należy skontaktować się z Bankiem.
- Numer infolinii Alior Bank S.A. to 12 370 70 60
- Numer infolinii Santander Consumer Bank S.A. to 19 500
- Numer infolinii Credit Agricole Bank Polska S.A. to 19 019 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub (+48) 71 35 49 009 (z zagranicy i telefonów komórkowych)