W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Czy jest możliwy odbiór Zamówienia w paczkomatach InPost?
Produkty zamówione za pośrednictwem naszego Sklepu Internetowego mogą zostać dostarczone do Paczkomatów 24/7 firmy InPost.
Jakie Towary można zamówić do paczkomatu?
Do paczkomatów dostarczane są Towary małych rozmiarów (aparaty fotograficzne, telefony, gry, odtwarzacze mp3, dyski, itp.)
Co zrobić, żeby Towar trafił do paczkomatu?
Po dodaniu Towaru do koszyka wybierz sposób zakupu - zakup przez Internet z dostawą do Paczkomatu 24/7.
W kolejnym kroku dostępny będzie wybór paczkomatu. Strona pokaże Ci te paczkomaty, które znajdują się najbliżej Twojego miejsca zamieszkania. Jeśli jesteś zainteresowany innymi paczkomatami wybierz opcję Inny Paczkomat 24/7.
Kiedy Towar zostanie dostarczony do paczkomatu?
Datę transportu można wybrać w trakcie składania Zamówienia. Wiadomość o planowanym terminie dostarczenia Zamówienia do paczkomatu zostanie wysłana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Towar oczekuje na odbiór przez kolejne 2 dni robocze od chwili dostarczenia.
Jak odebrać Towar z paczkomatu?
Firma InPost, na podany przez Ciebie numer telefonu, prześle wiadomość SMS z kodem umożliwiającym otwarcie paczkomatu. W trakcie składania Zamówienia zwróć więc szczególną uwagę na to, czy podany przez Ciebie numer jest nadal aktualny.
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00