W czym możemy pomóc?
Sekcja informacyjna to najlepsze miejsce na znalezienie odpowiedzi na Twoje pytanie.- Raty przez Internet - najczęściej zadawane pytania
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Cennik usług dodatkowych
- Jak mogę anulować zamówienie?
- Gdzie znajdę kody rabatowe?
- Jakie sposoby płatności są akceptowane przy dostawie do domu?
- Zmiana terminu dostarczenia Zamówienia
- Brak faktury lub dokumentu przedłużenia gwarancji
- Zapomniałem hasła do Konta Klienta
- Co to są Punkty Odbioru i gdzie je znajdę?
- Jakie są koszty transportu Towarów zamówionych w Sklepie Internetowym?
- Czy jest możliwy odbiór zamówienia w paczkomatach InPost?
- W jakich godzinach mogę się spodziewać transportu przesyłki?
- Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić termin dostawy?
- Brak faktury lub dokumentu ubezpieczenia Przedłuż Gwarancję®
- Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
- Kurier spóźnia się z moją przesyłką
- Odbiór zużytego sprzętu
- Czy realizujemy wysyłki za granicę?
- Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru Towaru
Czas realizacji Zamówienia
Na czas realizacji Twojego Zamówienia składa się czas realizacji oraz czas, jaki jest potrzebny firmie kurierskiej na dostarczenie go pod wskazany przez Ciebie adres. Pamiętaj że:
TERMIN REALIZACJI PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI + CZAS DOSTAWY
Czas realizacji
W każdym opisie produktu prezentujemy status dostępności, który odzwierciedla czas jego realizacji.
Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?
- W magazynie – sprawdź termin dostawy!
- Wysyłka do 3 dni
Towar jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu Zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.
Produkty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.
- Formularz
- Zadzwoń
Skontaktuj się z nami
Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, właściciel marki OleOle, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefon: 812 812 812, (Administrator). W Polityce Prywatności Administrator informuje o celu, okresie i podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, a także o prawach jakie przysługują osobom, których przetwarzane dane osobowe dotyczą, podmiotom którym Administrator może powierzyć do przetwarzania dane osobowe, oraz o zasadach zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, w tym ich profilowaniu.
812 812 812 pon-sb 08:00-21:00
Brak konsultanta pon-pt 08:00-17:00
sklep@oleole.plpon-pt 08:00-17:00