Akcja serwisowa Philips
Szanowny Kliencie,
firma Philips zidentyfikowała problem bezpieczeństwa związany z wadliwym akumulatorem w odkurzaczach bezprzewodowych z serii Philips 2000 i Philips 3000.
W związku z powyższym uruchomiona została akcja serwisowa mająca na celu wycofanie z rynku wszystkich wadliwych urządzeń.
Jeżeli dokonałeś zakupu modelu odkurzacza objętego akcją serwisową w naszej sieci, prosimy o weryfikację czy jego numer seryjny znajduje się na liście produktów objętych akcją serwisową.
Szczegółowe informacje dotyczące identyfikacji produktu objętego akcją oraz bezpłatnej wymiany akumulatora i bezpiecznej utylizacji starego akumulatora zamieszczone są na stronie www.philips.pl/c-w/support-home/recall/cordless-vacuum-2000-3000-battery
Prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją bezpieczeństwa:
  • Natychmiast przestań używać odkurzacz i odłącz go od ładowania.
  • Rozładuj akumulator, włączając produkt, umieszczając go na ziemi i pozwalając mu działać nieprzerwanie, aż przestanie działać.
  • Odłącz akumulator i włóż go do plastikowej torby.
  • Przechowuj go w suchym miejscu.
  • Zutylizuj stary akumulator bezpiecznie i odpowiedzialnie zgodnie z lokalnymi i/lub krajowymi wytycznymi.
W przypadku dotykowych pytań zachęcamy do kontaktu z producentem poprzez stronę internetową lub dzwoniąc pod numer +48 22 536 44 00 bądź ze sprzedawcą: akcjaserwisowa@oleole.pl lub infolinia 812 812 812

Reklamacje

Towar z Twojego zamówienia nie jest pełnowartościowy? Masz zastrzeżenia do wykonania zamówionej usługi? Znajdziemy dla Ciebie najlepsze możliwe rozwiązanie.

Złóż szybko reklamację korzystając z elektronicznego formularza lub wyszukaj dane kontaktowe do autoryzowanego serwisu producenta/ gwaranta. Na naszej stronie znajdziesz niezbędne informacje jak reklamować.

W związku ze zmianą od 1 stycznia 2021 r. ustawy o prawach konsumenta opisane regulaminem sklepu internetowego prawa i obowiązki konsumentów w zakresie uprawnienia do odstąpienia od umowy zawieranej na odległość oraz rękojmi za wady towarów wprost należy stosować i będą stosowane do osób fizycznych, w tym wspólników spółek cywilnych zawierających umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Więcej informacji

Reklamacja
u sprzedawcy
Dla Towarów i usług kupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego możesz dokonać zgłoszenia reklamacji logując się do Twojego Konta Klienta i wypełniając elektroniczny formularz reklamacji. Po wypełnieniu formularza otrzymasz od nas informację o dalszych krokach.

dowiedz się więcej
Reklamacja w autoryzowanym serwisie producenta / gwaranta
Reklamację możesz złożyć bezpośrednio w najbliższym Serwisie producenta. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta, którą pomoże Ci odnaleźć nasza wyszukiwarka. Warto sprawdzić czy Towar nie jest objęty serwisem door-to-door.

dowiedz się więcej
Status
reklamacji

sprawdź
Reklamacja
bez logowania

sprawdź
Najczęściej
zadawane pytania

sprawdź
Reklamacja u sprzedawcy

Zamówienia ze Sklepu Internetowego lub Centrum Obsługi Klienta możesz wygodnie zareklamować, logując się do Twojego Konta Klienta i wybierając „reklamacja” przy zamówieniu, które chcesz zareklamować.

zaloguj się i złóż reklamację
Zaloguj się do
Twojego Konta Klienta
Wybierz zamówienie, które chcesz zareklamować
Wypełnij formularz, podając oczekiwania dotyczące reklamcji
Gotowe!
Twoja reklamacja została złożona.
Nie masz Konta Klienta?

Aby złożyć reklamację w OleOle nie musisz się logować, ani posiadać Konta Klienta. Reklamacja bez logowania wymaga podania numeru zamówienia lub numeru innego dokumentu sprzedaży (np. paragonu, faktury VAT), oraz wypełnienia dodatkowych pól weryfikujących Twój zakup

Złóż reklamację bez logowania

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć reklamację?
Jeżeli chcesz złożyć reklamację w naszym sklepie możesz:
- dokonać zgłoszenia poprzez formularz elektroniczny, po jego uzupełnieniu oraz przesłaniu, poinformujemy Cię o dalszych krokach. Formularz reklamacyjny jest dostępny pod każdym zamówieniem w Twoim Koncie Klienta, lub w zakładce reklamacje.
- przesłać towar na adres: Euro-net Sp. z o.o. Sklep internetowy OleOle ul. Parzniewska 18 05-800 Pruszków Magazyn 1 (czynna w godzinach 6:00 – 21:00). Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki opisu usterki oraz dowodu zakupu (np.: kopii faktury, kopii paragonu, numer zamówienia)
Ile czasu trwa gwarancja na mój Towar ?
Okres trwania gwarancji jest określony w karcie gwarancyjnej Towaru. Jeżeli gwarant nie wskazał okresu lub innego czasu jej trwania są to dwa lata liczone od daty wydania Towaru.
Na postawie jakich dokumentów zakupu mogę złożyć reklamację ?
Dla jak najłatwiejszego złożenia reklamacji przez formularz elektroniczny, udostępniamy Ci możliwość odszukania zamówienia po numerze zamówienia internetowego, numerze polisy ubezpieczenia, numerze faktury oraz numerze dokumentów wydania Towaru. Najłatwiej dokonasz zgłoszenia reklamacyjnego z Twojego konta Klienta. Bezpośrednio z historii zamówień możesz przejść do uzupełnienia formularza reklamacyjnego. Jeżeli nie możesz odszukać żadnego z numerów dokumentów skontaktuj się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez infolinię. Nasi doradcy pomogą Ci w złożeniu reklamacji.
Ile czasu trwa naprawa Towaru?
W przypadku naprawy Towarów, powierzamy ją autoryzowanym serwisom producenta. Czas naprawy może być różny w zależności od dostępności części i rodzaju wady. W każdym przypadku dbamy, żeby okres naprawy był dla Ciebie jak najkrótszy a tym samym najmniej uciążliwy.
Masz pytanie?

Nie możesz znaleźć potrzebnych Ci informacji? Nasi eksperci chętnie odpowiedzą na Twoje pytania